Parowozownia i stacja Wolsztyn - Parowozowe Show 2007
28 kwietnia 2007 roku miał miejsce kulminacyjny moment obchodów 100-lecia parowozowni w Wolsztynie. Specjalnie z tej okazji oprócz parowozów z Polski pojawiły się również lokomotywy parowe z Niemiec, Czech, Węgier, a nawet z Anglii. Niemcy reprezentowali opalany mazutem parowóz 18-201 z 1939 roku, uchodzący za najszybszy na świecie, potrafiący rozwinąć prędkość 180km/h. Z Czech przyjechały dwa parowozy: ciężki 475-111 z 1947 roku, produkcji zakładów Skoda i mały parowóz 423-0145. Parowóz serii 4575 o nr 5521 przypłynął z Anglii na pokładzie statku "Inowrocław". Lokomotywa ta została zbudowana w warsztatach kolei Great Western Railway w Swindon, w grudniu 1927 roku. Parowóz ten przeznaczony do lekkiego ruchu lokalnego może rozwinąć prędkość do 80 km/h. Węgierska maszyna MAV 109.109 z 1917 roku była jedną z dwóch najstarszych maszyn zgromadzonych tego dnia w Wolsztynie (druga to polski parowóz Ok1-359). Parowóz 109.109 został wyprodukowany w wiedeńskiej fabryce Floridsdorf. W sumie w imprezie wzięło udział 17 parowozów (w tym 5 z zagranicy). W trakcie dnia zobaczyć można było również pokazy drezyn, podnoszenie parowozu TKt48-14 za pomocą najcięższego dźwigu kolejowego w Polsce EDK2000. Specjalnie do Wolsztyna przybył również wagon motorowy SN61-183. Niewątpliwą atrakcją był przejazd pociągu wojennego z "Powstańcami Wielkopolskimi".