Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
2022-10-30
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
2022-10-23
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
W tym miejscu był mostek zbudowany ze starych podkładów prowadzący do posterunku odgałęźnego Gaj, który był tam gdzie jest teraz skrzynia z urządzeniami SRK.
2022-06-26
W tym miejscu był mostek zbudowany ze starych podkładów prowadzący do posterunku odgałęźnego Gaj, który był tam gdzie jest teraz skrzynia z urządzeniami SRK.
Za peronem 1 był budynek posterunku odgałęźnego Gaj.
2022-06-26
Za peronem 1 był budynek posterunku odgałęźnego Gaj.
Obok przystanku przebiega linia nr 100 Kraków Mydlniki – Kraków Bieżanów.
2022-06-26
Obok przystanku przebiega linia nr 100 Kraków Mydlniki – Kraków Bieżanów.
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
2022-06-26
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
2021-11-07
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
Za peronem 1 widoczny budynek posterunku odgałęźnego Gaj.
2021-11-07
Za peronem 1 widoczny budynek posterunku odgałęźnego Gaj.
Widok w kierunku stacji Podłęże. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
2021-11-07
Widok w kierunku stacji Podłęże. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
Widok w kierunku stacji Kraków Bieżanów. Pozostałości niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
2021-11-07
Widok w kierunku stacji Kraków Bieżanów. Pozostałości niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
Widok w kierunku stacji Podłęże. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
2021-11-07
Widok w kierunku stacji Podłęże. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
Widok w kierunku stacji Kraków Bieżanów. Pozostałości niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
2021-11-07
Widok w kierunku stacji Kraków Bieżanów. Pozostałości niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
Widok w kierunku stacji Podłęże. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
2021-11-07
Widok w kierunku stacji Podłęże. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
Widok w kierunku stacji Kraków Bieżanów. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
2021-11-07
Widok w kierunku stacji Kraków Bieżanów. Czynny jest już peron 1. Peron 2 jest jeszcze w budowie. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przystanku.
Peron 1 w budowie. Widok od strony nasypu.
2020-07-19
Peron 1 w budowie. Widok od strony nasypu.
Peron 1 i nowy wiadukt na ulicą Złocieniową w budowie. Widok od strony nasypu.
2020-07-19
Peron 1 i nowy wiadukt na ulicą Złocieniową w budowie. Widok od strony nasypu.
Peron 1 i nowy wiadukt na ulicą Złocieniową w budowie. Widok od strony nasypu.
2020-05-16
Peron 1 i nowy wiadukt na ulicą Złocieniową w budowie. Widok od strony nasypu.
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
2020-05-16
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
Likwidowany przejazd na ulicy Jasieńskiego.
2019-08-25
Likwidowany przejazd na ulicy Jasieńskiego.
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Krakowa.
2019-08-25
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Krakowa.
Likwidowany przejazd na ulicy Jasieńskiego.
2019-08-25
Likwidowany przejazd na ulicy Jasieńskiego.
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
2019-03-10
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
Przejście pod wiaduktem w kierunku osiedla Złocień.
2019-03-10
Przejście pod wiaduktem w kierunku osiedla Złocień.
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Krakowa.
2019-03-10
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Krakowa.
Przyczółki wiaduktu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu.
2019-03-10
Przyczółki wiaduktu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu.
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Tarnowa.
2019-03-10
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Tarnowa.
Miejsce budowy na którym będzie znajdował się peron 2.
2018-07-22
Miejsce budowy na którym będzie znajdował się peron 2.
Miejsce budowy na którym będzie znajdował się peron 2.
2018-07-22
Miejsce budowy na którym będzie znajdował się peron 2.
Widok z nasypu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu w kierunku Krakowa.
2018-07-22
Widok z nasypu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu w kierunku Krakowa.
Widok z nasypu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu.
2018-07-22
Widok z nasypu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu.
Widok z nasypu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu w kierunku Krakowa.
2018-07-22
Widok z nasypu nieukończonego skrzyżowania bezkolizyjnego linii 91 z wyjazdem z grupy towarowej stacji w Krakowie Prokocimiu w kierunku Krakowa.
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
2018-07-22
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony osiedla Złocień.
2018-06-16
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony osiedla Złocień.
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Krakowa.
2018-06-16
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Krakowa.
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Tarnowa.
2018-06-16
Trwa przebudowa układu torowego w bezpośredniej bliskości nowego przystanku kolejowego. Widok w kierunku Tarnowa.
Posterunek odgałęźny Gaj. Został zburzony w 2022 roku.
2018-06-16
Posterunek odgałęźny Gaj. Został zburzony w 2022 roku.
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
2018-06-16
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
2018-06-16
Miejsce gdzie powstanie przystanek widziane od strony podg. Gaj.
Przejście pod wiaduktem w kierunku osiedla Złocień.
2018-01-20
Przejście pod wiaduktem w kierunku osiedla Złocień.
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
2015-08-02
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
Widok w kierunku przystanku z przejazdu na ulicy Jasieńskiego zlikwidowanego podczas przebudowy linii 91 i budowy przystanku Kraków Złocień.
2014-10-19
Widok w kierunku przystanku z przejazdu na ulicy Jasieńskiego zlikwidowanego podczas przebudowy linii 91 i budowy przystanku Kraków Złocień.
Obecnie nieistniający przejazd na ulicy Jasieńskiego.
2014-03-23
Obecnie nieistniający przejazd na ulicy Jasieńskiego.
Wiadukt nad ulicą Złocieniową a za nim posterunek odgałęźny Gaj.
2014-02-09
Wiadukt nad ulicą Złocieniową a za nim posterunek odgałęźny Gaj.
Filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
2011-05-08
Filar niedokończonego przez Niemców a budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu.
Zalane przejście pod wiaduktem na ulicy Złocieniowej w czasie powodzi w 2010 roku.
2010-05-18
Zalane przejście pod wiaduktem na ulicy Złocieniowej w czasie powodzi w 2010 roku.
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu. Według przekazów mieszkańców w tym filarze żywcem zamurowano dwóch więźniów pracujących na budowie za karę za pozostawienie na torach narzędzi, na które najechał pociąg.
2009-05-01
Wiadukt nad ulicą Złocieniową i filar niedokończonego przez Niemców budowanego w czasie II wojny światowej skrzyżowania bezkolizyjnego na wylocie ze stacji towarowej w Prokocimiu. Według przekazów mieszkańców w tym filarze żywcem zamurowano dwóch więźniów pracujących na budowie za karę za pozostawienie na torach narzędzi, na które najechał pociąg.
Wejście pod wiadukt na ulicy Złocieniowej od strony osiedla Złocień.
2008-12-14
Wejście pod wiadukt na ulicy Złocieniowej od strony osiedla Złocień.
Wiadukt na nieukończonym wyjeździe bezkolizyjnym ze stacji towarowej Kraków Prokocim budowanym przez Niemców oraz robotników przymusowych w czasie II wojny światowej.
2007-03-31
Wiadukt na nieukończonym wyjeździe bezkolizyjnym ze stacji towarowej Kraków Prokocim budowanym przez Niemców oraz robotników przymusowych w czasie II wojny światowej.
Miejsce gdzie aktualnie jest przystanek Kraków Złocień widziane z końca pociągu. Widok w kierunku Tarnowa.
2006-08-26
Miejsce gdzie aktualnie jest przystanek Kraków Złocień widziane z końca pociągu. Widok w kierunku Tarnowa.