Widok z peronu 1 na nowe mosty na Wiśle.
2023-07-29
Widok z peronu 1 na nowe mosty na Wiśle.
Widok z peronu 1 na przystanek Kraków Zabłocie w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2023-07-29
Widok z peronu 1 na przystanek Kraków Zabłocie w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok z przystanku na budowę mostów na Wiśle.
2022-06-19
Widok z przystanku na budowę mostów na Wiśle.
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2022-06-19
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2021-08-22
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok z przystanku na budowę kolejnego mostu na Wiśle.
2021-08-21
Widok z przystanku na budowę kolejnego mostu na Wiśle.
Przystanek Kraków Zabłocie w trakcie rozbudowy. Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2021-08-21
Przystanek Kraków Zabłocie w trakcie rozbudowy. Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Rozbudowa peronu 2 już prawie gotowa. Trwa układanie sieci trakcyjnej.
2020-05-09
Rozbudowa peronu 2 już prawie gotowa. Trwa układanie sieci trakcyjnej.
Widok na przebudowywany peron 2 w kierunku stacji Kraków Główny.
2019-11-03
Widok na przebudowywany peron 2 w kierunku stacji Kraków Główny.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów na budowę kolejnej nitki torów.
2019-11-03
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów na budowę kolejnej nitki torów.
Widok w kierunku stacji Kraków Główny na stary most kolejowy.
2019-11-03
Widok w kierunku stacji Kraków Główny na stary most kolejowy.
Widok w kierunku stacji Kraków Główny. Obok starego widać już prawie gotowy nowy most kolejowy.
2019-11-03
Widok w kierunku stacji Kraków Główny. Obok starego widać już prawie gotowy nowy most kolejowy.
Widok z peronu 2 na ulicę Lipową. Widać budowę kolejnej nitki torów.
2019-11-03
Widok z peronu 2 na ulicę Lipową. Widać budowę kolejnej nitki torów.
Stary most kolejowy na rzece Wiśle, a za nim budowa jednego z trzech nowych. Przystanek Kraków Zabłocie znajduje się z prawej strony tego zdjęcia.
2019-05-11
Stary most kolejowy na rzece Wiśle, a za nim budowa jednego z trzech nowych. Przystanek Kraków Zabłocie znajduje się z prawej strony tego zdjęcia.
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Płaszów. W tym miejscu będzie biegła kolejna nitka torów.
2019-04-21
Widok z peronu 2 w kierunku stacji Kraków Płaszów. W tym miejscu będzie biegła kolejna nitka torów.
Widok w kierunku stacji Kraków Główny. Obok starego powstaje nowy most kolejowy.
2019-04-21
Widok w kierunku stacji Kraków Główny. Obok starego powstaje nowy most kolejowy.
Przystanek widziany od strony ulicy Traugutta.
2019-03-30
Przystanek widziany od strony ulicy Traugutta.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów od strony ulicy Traugutta. Widać łącznicę Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki.
2019-03-30
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów od strony ulicy Traugutta. Widać łącznicę Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki.
Przystanek widziany od strony ulicy Traugutta. Zatrzymuje się na nim EN77-003 jako pociąg osobowy Kolei Małopolskich SKA 3 nr KMŁ 33462 relacji Tarnów - Kraków Główny.
2019-03-30
Przystanek widziany od strony ulicy Traugutta. Zatrzymuje się na nim EN77-003 jako pociąg osobowy Kolei Małopolskich SKA 3 nr KMŁ 33462 relacji Tarnów - Kraków Główny.
Rozbudowa przystanku o kolejny tor widziana od strony ulicy Lipowej.
2019-03-30
Rozbudowa przystanku o kolejny tor widziana od strony ulicy Lipowej.
Widok w kierunku stacji Kraków Główny. Obok starego powstaje nowy most kolejowy.
2019-03-30
Widok w kierunku stacji Kraków Główny. Obok starego powstaje nowy most kolejowy.
Widok na stary most kolejowy od strony przystanku. Widać przygotowania do budowy nowych mostów.
2018-10-14
Widok na stary most kolejowy od strony przystanku. Widać przygotowania do budowy nowych mostów.
Stary most kolejowy na rzece Wiśle. Przystanek Kraków Zabłocie znajduje się z prawej strony tego zdjęcia.
2018-11-01
Stary most kolejowy na rzece Wiśle. Przystanek Kraków Zabłocie znajduje się z prawej strony tego zdjęcia.
Widok w kierunku stacji Kraków Główny.
2018-08-05
Widok w kierunku stacji Kraków Główny.
Przygotowania do budowy nowego mostu kolejowego.
2018-08-05
Przygotowania do budowy nowego mostu kolejowego.
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2018-08-05
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok z peronu 2 na ulicę Lipową. Widać przygotowania do budowy kolejnej nitki torów.
2018-08-05
Widok z peronu 2 na ulicę Lipową. Widać przygotowania do budowy kolejnej nitki torów.
Zejście z peronu 2. Widok w kierunku Wisły.
2018-08-05
Zejście z peronu 2. Widok w kierunku Wisły.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2018-07-21
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok z peronu 1 na plac pozostały po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
2018-05-01
Widok z peronu 1 na plac pozostały po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
Widok w kierunku stacji Kraków Główny.
2018-05-01
Widok w kierunku stacji Kraków Główny.
Widok z peronu 1 na plac pozostały po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
2017-12-31
Widok z peronu 1 na plac pozostały po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
Widok z peronu 1 na plac pozostały po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
2017-12-31
Widok z peronu 1 na plac pozostały po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
Pasaż handlowy i schody ruchome.
2017-12-31
Pasaż handlowy i schody ruchome.
Przystanek widziany od strony ulicy Lipowej.
2017-12-31
Przystanek widziany od strony ulicy Lipowej.
Przystanek widziany od strony skrzyżowania ulicy Lipowej i Przemysłowej.
2017-12-31
Przystanek widziany od strony skrzyżowania ulicy Lipowej i Przemysłowej.
Zejście z peronu 1. Z prawej strony widoczny stary most kolejowy.
2017-12-26
Zejście z peronu 1. Z prawej strony widoczny stary most kolejowy.
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2017-12-26
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Wejście na przystanek od strony Wisły. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie. Z prawej strony widoczny budynek w którym mieściła się stacja wodna Kolei Północnej.
2017-12-10
Wejście na przystanek od strony Wisły. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie. Z prawej strony widoczny budynek w którym mieściła się stacja wodna Kolei Północnej.
Widok z dolnego poziomu w kierunku ulicy Traugutta i Placu Bohaterów Getta. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
2017-12-10
Widok z dolnego poziomu w kierunku ulicy Traugutta i Placu Bohaterów Getta. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Główny. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
2017-12-10
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Główny. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Główny. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
2017-12-10
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Główny. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
Przystanek i okoliczne kamienice widziany od strony ulicy Traugutta. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
2017-12-10
Przystanek i okoliczne kamienice widziany od strony ulicy Traugutta. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
Przystanek widziany od strony ulicy Traugutta. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
2017-12-10
Przystanek widziany od strony ulicy Traugutta. Był to pierwszy dzień funkcjonowania przebudowanego przystanku Kraków Zabłocie.
Stary most kolejowy widziany z mostu Kotlarskiego.
2017-08-15
Stary most kolejowy widziany z mostu Kotlarskiego.
Most kolejowy i przystanek widziane z lewego brzegu Wisły z miejsca gdzie był posterunek odgałęźny Kraków Wesoła.
2017-06-04
Most kolejowy i przystanek widziane z lewego brzegu Wisły z miejsca gdzie był posterunek odgałęźny Kraków Wesoła.
Nowy przystanek wyłania się zza starych kamienic przy ulicy Kącik.
2017-05-27
Nowy przystanek wyłania się zza starych kamienic przy ulicy Kącik.
Fragment mostu kolejowego i przystanek w trakcie końcowych prac przebudowy.
2017-05-27
Fragment mostu kolejowego i przystanek w trakcie końcowych prac przebudowy.
Przebudowywany przystanek widziany od strony skrzyżowania ulic Zabłocie i Lipowej.
2017-05-27
Przebudowywany przystanek widziany od strony skrzyżowania ulic Zabłocie i Lipowej.
Most kolejowy i przystanek widziane z lewego brzegu Wisły.
2017-05-27
Most kolejowy i przystanek widziane z lewego brzegu Wisły.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Traugutta.
2017-05-27
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Traugutta.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
2017-03-25
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Traugutta.
2017-03-25
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Traugutta.
Widok na przebudowywany przystanek od strony Wisły.
2017-03-25
Widok na przebudowywany przystanek od strony Wisły.
Most kolejowy i przebudowywany przystanek widziane z lewego brzegu Wisły.
2017-03-25
Most kolejowy i przebudowywany przystanek widziane z lewego brzegu Wisły.
Widok na przebudowywany przystanek od strony Wisły.
2016-12-04
Widok na przebudowywany przystanek od strony Wisły.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
2016-12-04
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
2016-12-04
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
Widok na przebudowywany przystanek od strony Wisły. Z prawej strony widoczny budynek w którym mieściła się stacja wodna Kolei Północnej.
2016-07-20
Widok na przebudowywany przystanek od strony Wisły. Z prawej strony widoczny budynek w którym mieściła się stacja wodna Kolei Północnej.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Traugutta.
2016-04-16
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Traugutta.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów na budowę łącznicy Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki od strony ulicy Traugutta.
2016-04-16
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów na budowę łącznicy Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki od strony ulicy Traugutta.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
2016-04-16
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
2016-04-16
Widok na przebudowywany przystanek od strony ulicy Lipowej.
Widok na przebudowywany przystanek i budowaną łącznicę Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki od strony ulicy Lipowej.
2016-04-16
Widok na przebudowywany przystanek i budowaną łącznicę Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki od strony ulicy Lipowej.
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2015-09-13
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła. Z lewej strony widoczny peron 2.
2015-04-12
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła. Z lewej strony widoczny peron 2.
Zejście z peronu 2.
2015-04-12
Zejście z peronu 2.
Pozostałości po linii do stacji Kraków Wisła. Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2015-04-12
Pozostałości po linii do stacji Kraków Wisła. Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Pozostałości po linii do stacji Kraków Wisła. Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2015-04-12
Pozostałości po linii do stacji Kraków Wisła. Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Główny.
2015-04-12
Widok na przystanek w kierunku stacji Kraków Główny.
Zejście z peronu 2. Widać tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
2015-04-12
Zejście z peronu 2. Widać tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
2015-04-12
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
Widok na przystanek od strony ulicy Traugutta.
2015-04-12
Widok na przystanek od strony ulicy Traugutta.
Zejście z peronu 2. Widać tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
2014-12-28
Zejście z peronu 2. Widać tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła. Z lewej strony widoczny peron 2.
2014-12-28
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła. Z lewej strony widoczny peron 2.
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
2014-12-28
Tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
Wejście na peron 2 od strony Wisły.
2014-10-19
Wejście na peron 2 od strony Wisły.
Tablica z nazwą przystanku.
2014-10-19
Tablica z nazwą przystanku.
Widok na most kolejowy w kierunku stacji Kraków Główny.
2014-08-06
Widok na most kolejowy w kierunku stacji Kraków Główny.
Widok z peronu 1 na nieużytkowane budynki pozostałe po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
2013-10-10
Widok z peronu 1 na nieużytkowane budynki pozostałe po Zakładach Przemysłu Cukierniczego "Wawel".
Fragment bocznicy kolejowej na skrzyżowaniu ulic Przemysłowej i Lipowej. Bocznica odchodziła od toru prowadzącego do stacji Kraków Wisła i zaczynała się w rejonie przejścia pod torami.
2013-09-29
Fragment bocznicy kolejowej na skrzyżowaniu ulic Przemysłowej i Lipowej. Bocznica odchodziła od toru prowadzącego do stacji Kraków Wisła i zaczynała się w rejonie przejścia pod torami.
W tym budynku znajdującym się obok wejścia na peron 1 od strony Wisły mieściła się stacja wodna Kolei Północnej. Obecnie znajduje się tam hurtownia materiałów instalacyjno - budowlanych.
2013-09-29
W tym budynku znajdującym się obok wejścia na peron 1 od strony Wisły mieściła się stacja wodna Kolei Północnej. Obecnie znajduje się tam hurtownia materiałów instalacyjno - budowlanych.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2013-03-16
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok na most kolejowy w kierunku stacji Kraków Główny. W oddali widoczne wieże Kościoła Mariackiego.
2012-05-26
Widok na most kolejowy w kierunku stacji Kraków Główny. W oddali widoczne wieże Kościoła Mariackiego.
Wejście na perony od strony ul. Traugutta. Przed wejściem do tunelu rzeźba-tunel Mirosława Bałki "Auschwitz-Wieliczka".
2011-09-25
Wejście na perony od strony ul. Traugutta. Przed wejściem do tunelu rzeźba-tunel Mirosława Bałki "Auschwitz-Wieliczka".
Fragment bocznicy kolejowej odchodzącej od toru prowadzącego do stacji Kraków Wisła. Bocznica zaczynała się w rejonie przejścia pod torami. Z prawej strony zdjęcia widoczny blok przy ulicy Przemysłowej 13. W głębi widoczne niebieskie budynku zakładów Miraculum.
2010-09-26
Fragment bocznicy kolejowej odchodzącej od toru prowadzącego do stacji Kraków Wisła. Bocznica zaczynała się w rejonie przejścia pod torami. Z prawej strony zdjęcia widoczny blok przy ulicy Przemysłowej 13. W głębi widoczne niebieskie budynku zakładów Miraculum.
Wejście na peron od strony ulicy Przemysłowej. W dole zdjęcia widoczny fragment toru prowadzącego do stacji Kraków Wisła.
2010-09-26
Wejście na peron od strony ulicy Przemysłowej. W dole zdjęcia widoczny fragment toru prowadzącego do stacji Kraków Wisła.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2009-09-08
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
W dole widoczne zarośnięte miejsce którędy szedł tor do stacji Kraków Wisła. Za płotem teren gdzie obecnie są budynki mieszkalne.
2008-05-02
W dole widoczne zarośnięte miejsce którędy szedł tor do stacji Kraków Wisła. Za płotem teren gdzie obecnie są budynki mieszkalne.
Przejście przez tor prowadzący do stacji Kraków Wisła. Z prawej strony widoczny słup po sygnalizacji ostrzegawczej.
2008-05-02
Przejście przez tor prowadzący do stacji Kraków Wisła. Z prawej strony widoczny słup po sygnalizacji ostrzegawczej.
Wejście na peron 1 od strony Wisły. Z prawej strony widoczny budynek mieszczący dawniej stację wodną Kolei Północnej. Obecnie znajduje się tam hurtownia materiałów instalacyjno - budowlanych.
2008-02-17
Wejście na peron 1 od strony Wisły. Z prawej strony widoczny budynek mieszczący dawniej stację wodną Kolei Północnej. Obecnie znajduje się tam hurtownia materiałów instalacyjno - budowlanych.
Most kolejowy nad rzeką Wisłą. Przystanek (niewidoczny na zdjęciu) znajduje się po prawej stronie.
2007-09-29
Most kolejowy nad rzeką Wisłą. Przystanek (niewidoczny na zdjęciu) znajduje się po prawej stronie.
Tablica na zbiegu ulic tuż przed wjazdem na most Powstańców Śląskich. Ustawiona została pod koniec lat 70-tych XX wieku. Znikła niedługo po zrobieniu tego zdjęcia.
2006-08-27
Tablica na zbiegu ulic tuż przed wjazdem na most Powstańców Śląskich. Ustawiona została pod koniec lat 70-tych XX wieku. Znikła niedługo po zrobieniu tego zdjęcia.
Widok w kierunku stacji Kraków Główny.
2006-08-27
Widok w kierunku stacji Kraków Główny.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów. Z lewej strony w dole widoczny tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
2006-08-26
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów. Z lewej strony w dole widoczny tor prowadzący do stacji Kraków Wisła.
Most kolejowy nad rzeką Wisłą. Przystanek zaczyna się tuż zaraz za mostem (na zdjęciu z prawej strony).
2006-04-27
Most kolejowy nad rzeką Wisłą. Przystanek zaczyna się tuż zaraz za mostem (na zdjęciu z prawej strony).
Najbliższe otoczenie przystanku ulegnie znacznej zmianie. Na miejscu zburzonych budynków powstaną nowe mieszkania i biura.
2006-02-27
Najbliższe otoczenie przystanku ulegnie znacznej zmianie. Na miejscu zburzonych budynków powstaną nowe mieszkania i biura.
Najbliższe otoczenie przystanku ulegnie znacznej zmianie. Na miejscu zburzonych budynków powstaną nowe mieszkania i biura.
2005-12-30
Najbliższe otoczenie przystanku ulegnie znacznej zmianie. Na miejscu zburzonych budynków powstaną nowe mieszkania i biura.
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
2005-11-28
Widok w kierunku stacji Kraków Płaszów.
Widok na przystanek Kraków Zabłocie i przejście pod torami od strony ulicy Traugutta.
2005-06-07
Widok na przystanek Kraków Zabłocie i przejście pod torami od strony ulicy Traugutta.