Widok na peron w kierunku Krakowa.
2019-04-17
Widok na peron w kierunku Krakowa.
Widok w kierunku centrum Wieliczki.
2019-04-17
Widok w kierunku centrum Wieliczki.
Widok na peron w kierunku centrum Wieliczki.
2019-04-17
Widok na peron w kierunku centrum Wieliczki.
Lokomotywa parowa TKp-2816 typ "Śląsk" ustawiona razem z wagonem na nasypie bocznicy prowadzącej do szybu "Kościuszko".
2015-08-14
Lokomotywa parowa TKp-2816 typ "Śląsk" ustawiona razem z wagonem na nasypie bocznicy prowadzącej do szybu "Kościuszko".
Budynek stacyjny w trakcie remontu.
2015-03-29
Budynek stacyjny w trakcie remontu.
Budynek stacyjny w trakcie remontu.
2015-03-29
Budynek stacyjny w trakcie remontu.
Widok na peron w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
2015-03-29
Widok na peron w kierunku stacji Kraków Bieżanów.
Semafor wjazdowy stacji Wieliczka widziany od strony przystanku Wieliczka Rynek-Kopalnia. Na zdjęciu widoczny również fragment muru otaczającego Klasztor.
2013-12-29
Semafor wjazdowy stacji Wieliczka widziany od strony przystanku Wieliczka Rynek-Kopalnia. Na zdjęciu widoczny również fragment muru otaczającego Klasztor.
Widok na peron i stację w kierunku Krakowa.
2013-12-29
Widok na peron i stację w kierunku Krakowa
Widok na peron i stację w kierunku Krakowa.
2013-12-29
Widok na peron i stację w kierunku Krakowa
Widok na peron w kierunku centrum miasta.
2013-12-29
Widok na peron w kierunku centrum miasta.
Budynek stacyjny i parking widziane z peronu. W miejscu parkingu dawniej był układ torowy stacji.
2013-12-29
Budynek stacyjny i parking widziane z peronu. W miejscu parkingu dawniej był układ torowy stacji.
Widok na peron w kierunku centrum miasta.
2013-12-29
Widok na peron w kierunku centrum miasta.
Budynek stacyjny i fragment parkingu widziane od strony torów. W miejscu parkingu był układ torowy stacji.
2013-12-29
Budynek stacyjny i fragment parkingu widziane od strony torów. W miejscu parkingu był układ torowy stacji.
Lokomotywa parowa TKp-2816 typ "Śląsk" ustawiona razem z wagonem na nasypie bocznicy prowadzącej do szybu "Kościuszko".
2011-05-22
Lokomotywa parowa TKp-2816 typ "Śląsk" ustawiona razem z wagonem na nasypie bocznicy prowadzącej do szybu "Kościuszko".
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
2011-05-22
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
2011-05-22
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
2011-05-22
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
Budynek stacyjny.
2011-05-22
Budynek stacyjny.
Budynek stacyjny.
2011-05-22
Budynek stacyjny.
Widok na układ torowy w kierunku centrum Wieliczki.
2011-05-22
Widok na układ torowy w kierunku centrum Wieliczki.
Widok w kierunku Krakowa. Za płotem znajduje się peron.
2011-05-22
Widok w kierunku Krakowa. Za płotem znajduje się peron.
Budynek stacyjny i układ torowy stacji widziane z peronu.
2011-05-22
Budynek stacyjny i układ torowy stacji widziane z peronu.
Jedyny czynny peron stacji Wieliczka. Widok w kierunku Krakowa.
2011-05-22
Jedyny czynny peron stacji Wieliczka. Widok w kierunku Krakowa.
Jedyny czynny peron stacji Wieliczka. Widok w kierunku Krakowa.
2011-05-22
Jedyny czynny peron stacji Wieliczka. Widok w kierunku Krakowa.
Stacja Wieliczka, wjazd od strony Krakowa. W oddali widoczna nieczynna nastawnia dyspnonująca WL.
2011-05-22
Stacja Wieliczka, wjazd od strony Krakowa. W oddali widoczna nieczynna nastawnia dyspnonująca WL.
Budynek stacyjny.
2011-05-22
Budynek stacyjny.
Budynek stacyjny.
2011-05-22
Budynek stacyjny.
Budynek stacyjny. Widok od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
2011-05-22
Budynek stacyjny. Widok od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
2011-05-22
Plac ładunkowy i budynki magazynowe widziane od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
Budynek stacyjny widziany z peronu.
2011-05-22
Budynek stacyjny widziany z peronu.
Wygaszony semafor wjazdowy stacji Wieliczka widziany od strony przystanku Wieliczka Rynek. Na zdjęciu widoczny również fragment muru otaczającego Klasztor, które zostały odbudowane po szkodach górniczych powstałych w 1992 roku.
2007-05-02
Wygaszony semafor wjazdowy stacji Wieliczka widziany od strony przystanku Wieliczka Rynek. Na zdjęciu widoczny również fragment muru otaczającego Klasztor, które zostały odbudowane po szkodach górniczych powstałych w 1992 roku.
Wjazd na stację od strony centrum Wieliczki.
2007-05-02
Wjazd na stację od strony centrum Wieliczki.
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Wiadukt nad Traktem Solnym.
2007-05-02
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Wiadukt nad Traktem Solnym.
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Tarcza manewrowa Tm2 przed wjazdem na stację w Wieliczce.
2007-05-02
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Tarcza manewrowa Tm2 przed wjazdem na stację w Wieliczce.
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Wiadukt nad Traktem Solnym.
2007-05-02
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Wiadukt nad Traktem Solnym.
Nasyp bocznicy dochodzącej do kopalni soli.
2007-05-02
Nasyp bocznicy dochodzącej do kopalni soli.
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Wiadukt nad Traktem Solnym widziany z Traktu Powroźników.
2007-05-02
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do kopalni soli. Wiadukt nad Traktem Solnym widziany z Traktu Powroźników.
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do szybu "Kościuszko" kopalni soli. Obecnie tuż za widocznym na zdjęciu płotem jest ustawiony parowóz TKp-2816 z wagonem.
2007-05-02
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do szybu "Kościuszko" kopalni soli. Obecnie tuż za widocznym na zdjęciu płotem jest ustawiony parowóz TKp-2816 z wagonem
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do szybu "Kościuszko" kopalni soli. Bocznica została zlikwidowana w 2006 roku.
2007-05-02
Pozostałości po bocznicy dochodzącej do szybu "Kościuszko" kopalni soli. Bocznica została zlikwidowana w 2006 roku.
Miejsce po rozebranym wiadukcie nad ulicą Edwarda Dembowskiego bocznicy kolejowej prowadzącej do kopalni soli.
2006-07-16
Miejsce po rozebranym wiadukcie nad ulicą Edwarda Dembowskiego bocznicy kolejowej prowadzącej do kopalni soli.
Miejsce po rozebranym wiadukcie nad ulicą Edwarda Dembowskiego bocznicy kolejowej prowadzącej do kopalni soli.
2006-07-16
Miejsce po rozebranym wiadukcie nad ulicą Edwarda Dembowskiego bocznicy kolejowej prowadzącej do kopalni soli.
Budynek stacyjny widziany z peronu.
2005-07-05
Budynek stacyjny widziany z peronu.
Budynek stacyjny widziany z peronu.
2005-07-05
Budynek stacyjny widziany z peronu.
Widok na stację Wieliczka w kierunku Krakowa, z prawej jedyny czynny jeszcze tor.
2005-07-05
Widok na stację Wieliczka w kierunku Krakowa, z prawej jedyny czynny jeszcze tor.
Budynek stacyjny. Widok od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
2005-07-05
Budynek stacyjny. Widok od strony ulicy Edwarda Dembowskiego.
Zdobione filary zadaszenia.
2005-07-05
Zdobione filary zadaszenia.
Budynek stacyjny widziany z kładki nad torowiskiem, ilość torów świadczy o niegdysiejszym dużym znaczeniu tej stacji.
2005-07-05
Budynek stacyjny widziany z kładki nad torowiskiem, ilość torów świadczy o niegdysiejszym dużym znaczeniu tej stacji.
Fragment bocznicy dochodzącej do szybu "Kościuszko" kopalni soli. Bocznica została zlikwidowana w 2006 roku.
2004-06-27
Fragment bocznicy dochodzącej do szybu "Kościuszko" kopalni soli. Bocznica została zlikwidowana w 2006 roku.